Tariflerim İçin Bir Tık :)

tarifbul.com

22 Mayıs 2012 Salı

Kil ve Gül Suyu Maskesi ....



Deneyip,faydasını gördüğüm bir maske tarifini sizlerle paylaşacağım....Yapımı kolay olduğu kadar maliyeti de o denli uygun malzemelerle cildinizi ölü derilerden,arındırabilir,sivilcelerinize savaş açabilirsiniz....Eminim ki bu maskeyi duymayanınız yoktur....
Benim cildim biraz hassas bir yapıya sahip,en ufak bir şeyde sivilceleniyor,onlar yaraya dönüşüyor ve bir ara gerçekten çok sıkıntılı günler geçiriyordum ama annemin tavsiyesi üzerine bu maskeyi yapmaya başladım sonra her yerde bu maskenin faydasını duydum ve yapmaya devam ettim....Cildim normal görünümüne döndü ve haftada 2-3 defa yineliyorum bu mucizeyi.....

gerekli malzemeler:
gül suyu
toz kil (yeşil veya beyaz)
plastik veya tahta çubuk veya kaşık(karıştırmak için)
maskeyi yapacağınız ufak bir kap

hazırlanışı:
Kil ve gül suyu orantılı olarak , krem kıvamına gelinceye kadar karıştırılır ve gül suyu ile silinmiş cilde,dairesel hareketlerle (ovmadan!) göz çevresine gelmemesine özen gösterilerek sürülür....Maskeyi kuruyunca,tabakalar halinde soyarak çıkartmak istiyorsanız;3-4 tabaka halinde sürün ki maskeniz kalın olsun ;kuruduğunda kolayca çıkarabilesiniz....Ilık su ile silerek temizlemek istiyorum derseniz 1 kat yeterli olacaktır....Kil kuruyana kadar bekleyin ve maskenizi istediğiniz yöntem doğrultusunda çıkarın....Ardından gül suyu ve maden suyu ile cildinizi temizleyin....Haftada 2-3 defa tekrarlayın,cildinizde ki değişimi fark edeceksiniz....Kolay gelsin ;)

     Unutmayın,siz güzel hissederseniz,her şey güzeldir....

14 yorum:

  1. Yağlı & kuru cilt farkeder mi peki? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kil çeşidine dikkat edersen daha faydalı olur.Yeşil kil,yağlı ciltlerde,beyaz kil ise kuru ve normal ciltlere ama gül yağı koymadığın için çok büyük sorun teşkil etmez....

      Sil
    2. ya aslında bir aydır gül suyuyla temizliyorum yüzümü sabah akşam. Fondotendir pudradır kullanmıyorum bir kalem bir ruj bir rimel yeter bana ama buna rağmen sivilce çıkmaz mı? deli oluyorum.pek değişiklik yok gibi bilmiyorum 1 ay yeterli bir süre değil sanırım değişiklik için..Ve sadece gül suyu ile temizliyorum yüzde %100 doğal.

      Sil
    3. Gözaltına sürülür mü beyaz kil

      Sil
  2. Benim yüzüm çok yağlı siyah noktada var biraz.. ne tasfiye edersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağlı cilt için yeşil kil içine bir iki çay kaşığı limon suyu ilave ederek yapacağın maskeyi tavsiye edebilirim , yeşil kil cildin yağ oranını azaltırken limon suyu siyah noktalara savaş açacaktır ;)

      Sil
  3. taş kil olur mu peki erimesi zor oluyor biraz ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

    2. Daha once tas kil maskesi denemedim . Sizi yanlis yonlendirmek istemem . Ama sorun olacagini sanmiyorum sonucta cilt tipine uygun hale sen getireceksin 😊

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben Zigavus Isolde'nin beyaz kil maskesini eczaneden aldım. 3 haftadır kullanıyorum çok memnunum cildim tazelendi resmen :)

    YanıtlaSil
  6. Cildim çok kuru ve sivilcem yok denecek kadar az ama şu sıralar aşırı tahriş olmuş durumda neyden kaynaklanıyor anlamadım kızarık ve pul pul yanıyor .. bu maskeyi uygulayabilir miyim ? Yoksa doktora mı görünmeliyim

    YanıtlaSil
  7. Gül suyu ve kil maskesi ne işe yarıyor faydaları nelerdir

    YanıtlaSil
  8. Gri kil de aynı etkiyi gösterir mi?

    YanıtlaSil