Tariflerim İçin Bir Tık :)

tarifbul.com

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Hazımsızlık ve Gaz Sorunu İçin ....

Öncelikle , hazımsızlık ve gaz problemi geçiştirilebilecek bir konu değildir bunu belirtmek isterim....Kimi zaman şişkinlik,kimi zaman sancı şeklinde sendromları görülür ve gerçekten can sıkıcı bir durumdur....İlk resimde;sıkı bir doktorum programı takipçisiyim ve görür görmez çekivermiştim bu tarifi....Biraz kalabalık bir karışım gibi gözükebilir ama aktarlardan rahatça bulabilirsiniz.Yemekten sonra;sıcak suya belirtilen miktarda ki karışım konur ve yaklaşık 4-5 dakika bekletilir(yani demlenir)ve yudum yudum içilir....




                   İkinci resimde gördüğümüz bitki;Biberiye'dir.Hem kuru hem taze olarak tüketilebilir....Pazarlardan,aktarlardan rahatlıkla bulabilirsiniz ve maliyeti de oldukça uygundur....Yine aynı yöntemle kullanılması tavsiye edilir.Yani sıcak suya ; 1 tutam biberiye atıp,4-5 dakika bekletmek suretiyle demlenir ve yudum yudum içilir....Yemekten sonra içilmedilir....Gerçekten etkisini sizde fark edeceksiniz....Mideniz rahatlayacak ve gaz sancınız azalacak....Hiç bir yan etkisi yoktur....  






Bitkisel çözümü olan rahatsızlıklarınız için bana yazabilirsiniz....Hangi konuda tarif vermemi isterseniz memnuniyetle cevap verebilirim....

2 yorum:

  1. Rezene cayi esim refludan Boyle kurtuldu

    YanıtlaSil
  2. Rezene çayı üzerine de bir yayın paylaşacağım....O da gerçekten muhteşem bir bitki....Bilgi paylaşımınız için teşekkürler....

    YanıtlaSil