Tariflerim İçin Bir Tık :)

tarifbul.com

23 Mayıs 2012 Çarşamba

Ev Gezmesi,Dedikodu ....


  Yaklaşık 1 aydır görüşmediğim,kurs sayesinde tanıştığım arkadaşımla dün buluştuk,uzun uzun konuştuk,bol bol yemek yedik ama sağlığımızdan da ödün vermeden masamızdan yeşil çayımızı eksik etmedik....Meğer anlatacak,konuşacak ne kadar çok şey birikmiş içimizde....Önceki günden hazırlığı yapmıştım,kekimi hazırladım ve uyudum.Sabah olduğunda içimde azıcık telaşlı bir heyecanla hazırlandım ve yaklaşık 11.30 sularında evden çıktım,aktarmalı olaraktan önce minibüs ardından tramway seferleri ardından;beni durakta bekleyen arkadaşıma ulaşabildim....Nasıl özlemişim anlatamam,beni gördüğünde gözlerinde ki o ışığı tarif etmeme imkan yok....Yalnız canı biraz sıkkın gibiydi,eve gelir gelmez;iki çift laf edemeden,sofrayı hazırladık;hem konuşup,hem tıkınmaya başladık....Aşk konuları açıldı,malumunuz....Ben de aşk yok,kafam rahat,aynı tas aynı hamam ....
Arkadaşım hem ağladı,hem anlattı,durdu durdu ağladı o an anladım ki aşk gerçekten ne kadar güzel bir duygu olursa olsun en büyük acı kaynağı....Aralarında ki konuyu burada yazmak istemiyorum belki paylaşılmasından hoşlanmaz....Ama benim bildiğim sevgi,gerçek sevgi öyle 1 haftada bitip,giden bir şey değil,yoksa ben mi yanlış biliyorum.Sevgi ölene kadar bitmez!Sevgi acı vermez,can yakmaz..
Elimden geldiğince onu dinledim,teselli etmeye çalıştım fakat bu konularda 3. kişi olarak ne derseniz diyin,bir faydasının olacağını sanmıyorum....Neyse,bence bu konuyu burda kapatalım....
      Sonrasında arkadaşım Azerbaycan'dan bana yan tarafta ki hediyeyi getirmiş,bayıldım ve odamın baş köşesine koydum....Ha birde geçen sene çok moda olan bir film izledik.Şahsen ben,öyle çok konuşulan bir şeyi konuşulduğu anda izlemem üzerinden zaman geçip,o filmi ya da her neyse kendim tarafsız olarak yorumlamayı severim....İzlediğimiz film 'Aşk Tesadüfleri Sever'di....önceden izlemediğime pişman oldum diyebilirim,ağlamamak için zor tuttum kendimi,resmen içim şişti yani :)
               Yani demek istediğim asıl konu şu : film,yemek vesaire bahane,arada bir güvendiğiniz insanlarla geçirdiğiniz o kısacık vakit,paylaştıklarınız sizi rahatlatıyor....Velhasıl kelam,güzel bir gündü diyebilirim....Çılgınlıkları ,aşırı ekşınları sevmeyen biri olarak,gayet sakin ve rahatlatıcı bir gündü....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder