Tariflerim İçin Bir Tık :)

tarifbul.com

23 Mayıs 2012 Çarşamba

Hayat Takıldı Boğazıma Yutkunamıyorum ....


Ne yapacağını bilemez ya insan farkında olmadan dalıverir uzaklara ...
Kim bilir neler var hayallerinde neyin peşinden gitmeyi planlıyor yüreği ...
Düşünceler o kadar meşgul ederki beynini ... Kendine geldiğinde bile anlayamaz bir müddet olan biteni ...
hayaller ... hayaller ... hayaller ...
O kadar çoklar bir o kadar da kolay kuruluyorlar ama neden biranda gerçekleşmiyorlar ... duruyorum ... bekliyorum ... kendime geliyorum ...
yürüyorum çok yavaşım olmuyor böyle koşmam gerek diyorum
 koşuyorum ... koşuyorum ... koşuyorum ...
zaman bile yarışıyor benimle önüme geçmek için , takılıp tökezliyorum
düşmemi bekleyenler var düşmüyorum ...
söz verdim kendime ... koşuyorum ...
susuyorum bir ara boğazım kuruyor hızım kesiliyor ... kan ter içinde kalıyorum ... bir yudum su istiyorum derler ya yalan bir yudum su yetmez kana kana içmek istiyorum ...
ama yok !
yutkunamıyorum bile artık her yutkunuş canımı yakıyor bir bakıyorum zaman bile geçmiş beni ... duruyorum ... pes mi ettim acaba ?
boğazıma birşey takılıyor su bile kesmez artık bunu dindirmek için ...
birde bakıyorum ...
hayat takılmış boğazıma yutkunamıyorum ... yutkunamıyorum ...
beni geçip giden zaman birinci ben hayatla uğraşırken ... ben sonuncu bile değilim artık hayat beni oyundan attı !!!!
                         ... hayat takıldı boğazıma yardım edin zaman geçip gidiyor yenmesine izin vermeyin ....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder