Tariflerim İçin Bir Tık :)

tarifbul.com

20 Mayıs 2012 Pazar

Babet Süsleyelim ....






 Düz kahverengi babetlerimi uzun zamandır giymiyordum,ama günlerden birgün canım cici kız olup converse aşkımdan ödün verip babet giymek istedi :) o da ne dümdüz sıkıcı nine ayakkabısı gibi bir babet vardı elimde :\ hemen kumaş sepetimde duran pembe renkli kumaşımdan yaklaşık 20cm lik şerit kestim ve bunu 2eş parçaya böldüm. Elimde 2adet 10cmlik şeritler vardı fiyonk yaptım birleştirme yerlerini içine katlayarak dikiş içe gelecek şekilde diktim.Fiyonklarımın ortalarına da birer tane camdan boncuk yapıştırdım ve fiyonklarımın işlemleri bitmiş oldu.sıra geldi bu cici fiyonkları babetlere monte etmeye :) herhangi bir yapıştırıcı yardımıyla da bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz ama ben sağlam olsun diye silikon tabancamın yardmıyla yapıştırdım....tabi sizin zevkinize kalmış yaratıcılığınıza ve de zamanınıza kalmış ben bu süreci yaklaşık 20-30 dakika da tamamladım ve babetlerimi büyük bir keyifle giydim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder