Tariflerim İçin Bir Tık :)

tarifbul.com

24 Mayıs 2012 Perşembe

Değişken Saçlarım ....










Fotoğraflarda da görüldüğü gibi saçlarımla oynamayı çok seviyorum....Bundan 2-3 sene önce upuzun saçlarım vardı ve bir anlık daraltı sonucu bana gelenler geldi , saçlarımı kestirdim....Ama inanır mısınız canım hiç yanmadı,hiç üzülmedim sanki o saçların kesilmesiyle hayatımda ki bütün kötülüklerden arındım,kendimi daha cesur hissettim....İşte erkekler,saç kestirmede ki bu hissi asla kavrayamayacaklar....O gün bu gündür ya rengini değiştiriyorum,ya modelini;hatta saçlarım uzadığı zaman rahatsız oluyorum :)
Bu arada sizinle ufak bir anımı paylaşmak istiyorum....Ben uzun saçı çok seven bir çocuktum,her gün değişik modeller yapar,onları saatlerce tarardım ve bir gün annemle babam beni kuaföre götürdü,ben kuaföre anlatıyorum tabi -boyuna dokunmayın,lütfen kısaltmayın,hafif kahkül istiyorum,arkadan biraz kat verebilirsiniz falan diye....meğerse annem ve babam kuaförle anlaşmış,saçlarımı kısacık kestirmek istemişler....Neyse adam vuruyor makası,benim içimde hafif bir yürek oynaması,korku ama diyorum bir yandan ben tarif ettim adam onayladı benim istediğim gibi olacak....sonra 10 dakika gözlerini kapatır mısın dedi adam,kapattım ve o 10 dakika geçmek bilmedi,zaman geçtikçe kafam hafiflemeye başladı,göz ucuyla yere baktım ve saçlarım....upuzun saçlarım yerdeydi benden ayrılmışlardı....ağlayamıyordum bile ama hala adamın gözlerini aç demesini bekliyorum(çocukluk işte şimdi olsa yıkardım orayı)zaman doldu,gözlerimi açtım o da ne kısacık saçlarım olmuş , ne toplayabiliyorum ne başka bir şey....Günlerce ağladığımı hatırlıyorum ama diyorum ya çocukluk işte....Sonra saçlarımı yine uzattım tabi,hırs yaptım ya :) Lise bitti ve o saçlar artık bana ağır gelmeye başladı,birden bire gelen bir cesaretle saçlarımı ufak bir lastik tokayla topladım ve makası anneme uzattım.Annem çok şaşırmıştı -sonra ağlama bak kızım,kararlı mısın dedi.Evet kararlıydım,bu saçların gitmesiyle yeni bir milat başlayacaktı sanki ve kestik,bitti,gitti....Şimdi saçlarımı değiştirmekten korkmuyorum ve sürekli yeni renkler(siyah,çikolata kahvesi,patlıcan moru,bakır kızılı,kızıl çikolata,fındık kabuğu vesaire....),yeni kesimler,yeni modeller yapmayı istiyorum....Velhasıl kelam,sizi kötülüklerden arındıracak,yeni bir başlangıç yapmanızı sağlayacak mutlu bir his hep vardır....Bu bir saç kesimi de olabilir,yeni bir eşya da.....


4 yorum:

  1. Selam saçlarının enselerini iyive kısalt önlerde çene hizasında olsun enseden önce doğru uzatarak gelsin sana çok yakışır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun ve fikrin için çok teşekkür ederim gerçekten....Kısa süre içinde yeni bir değişiklik düşünüyordum zaten süper bir fikir oldu benim için...Ensemi kısacık bir biçimde hiç kullanmadım ama bir anlık cesaretle yaptırabilirim gibime geliyor....

      Sil
    2. yapabileceğinden eminim sana çok yakışacak kesinlikle. Kesim esnasında aşama aşama foto çekip paylaşırmısın peki bizimle sevgilerimle

      Sil
  2. ben de saçımı küt kullanıyorum, hele yazları hep ensemi çok kısa kestiriyorum makineyle traş ediyor kuaför, çok rahat oluyor.

    YanıtlaSil