Tariflerim İçin Bir Tık :)

tarifbul.com

12 Eylül 2012 Çarşamba

Yurt Hazırlıkları....Vol.2

Artık şeyini çıkarana kadar ayrıntılara girmiş bulunmaktayım,bunlarda alışverişimin bir kısmı daha....Devamı gelecek :)


Kalpli askılarım....İkisi 5,45tl

Aynasız olmaz....12,35tl

Aslında anahtarlık ama ben takılarım için kullanıcam....4,50tl

Simli,parıltılı birşey gördüm mü dayanamıyorum,bu tepsi gibi....4tl

Çamaşır filesi,makinede çamaşırlar karışmasın veya kaybolmasın diye....İkisi 4,50tl

Islak mendil,sabunluk,diş fırçası,mendil....Toplam 13,25tl

Çok amaçlı örtü....Dolap içlerinde kullanmayı düşünüyorum....İkisi 2,50tl

Dove setlerim....Üçü 7,50tl

Vazgeçilmezlerimden gül suyu....İkisi 5tl

Birkaç saç ürünü....Loreal Paris Elseve Saç maskesi 14tl,Fonex saç şekillendirici 8,50tl,Spreylerin İkisi 16,75tl

İndirimdeymiş....İkisi 12tl

Bunsuz Olmaz....Uyku bandı 4tl

Kedicikli terlikler....7,50tl

Köpecikli Pofuduklar....21tl

Mini boy ütü....Fiyatını hatırlamıyorum....Bugünler için sakladık :)

Şişe kabı....Pet şişeler için oldukça şık....6,95tl

Kırtasiye tutkumdan hala vezgeçemedim....Toplam 29,45tl

Okumaya doyamadığım ve henüz okumadığım kitaplar....

Süslediğim günlüğüm....

İki şirin kupa....Öğrencinin vazgeçilmezidir kupalar :) Atatürk İmzalı olan 10,90tl,Pembeli olan 8,90tl

2 yorum: