Tariflerim İçin Bir Tık :)

tarifbul.com

9 Mart 2015 Pazartesi

Kocaman Bir Merhaba Diyorum



   En samimisinden bir 'Merhaba' demek istiyorum herkese :) Uzun zamandır blogumu boşladığımı farkederek ; ne denli bir hata yaptığımı anlayınca ; fırsat bu fırsat deyip geçtim laptopun başına :)

     Yazmak , insanın tek sırdaşı , çoğu zaman pek yakın ahbabı ; öyle ya artık ne arkadaşlıkların ne de dostlukların tadı kalmadı . Ya da ben denk gelmiyorum öylesine samimi - çıkarsız - güvenilir arkadaşlıklara,dostluklara .... Aman neyse şimdi konumuz bu değil , velhasıl kelam ; bloguma , yazılarıma , paylaşımlarıma geri döndüm ve mümkün oldukça da bloguma zaman ayıracağım :)



                                                                  Kendimize iyi bakalım

                                                         ❤ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder