Tariflerim İçin Bir Tık :)

tarifbul.com

5 Ağustos 2012 Pazar

Eski Halka Bilekliklerden Vol.1 = Küpe Yaptım....



                       Bir ara fazlasıyla aldığım halka bileklikleri uzun arayışlar sonucunda eskilerimi koyduğum koli içinde bulunca biraz hüsrana uğradım....Azıcık rengi atmış,eskimiş....Ama hemen iki tanesini alıp,küpe yapmak istedim ve yün ipim-küpe aparatlarım ve tığımla küpelerimi tamamladım....Büyük takıları seven biriyseniz (benim gibi),düz halka küpelerinizi böyle iplerle-kumaşlarla sarıp,değişik tarzlar elde edebilirsiniz....



                                Kolay Gelsin....


                                                                             
                                                             

2 yorum:

  1. Ne güzel şeyler yapıyorsun sen öyle... Tüm blogunu severek gezdim. Çok beğendim. Çok yaratıcı işler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar mutlu oldum bu güzel yorumun için anlatamam....Çok sevindim çok teşekkür ederim....

      Sil