Tariflerim İçin Bir Tık :)

tarifbul.com

24 Temmuz 2012 Salı

Son Yapılan,Cici Yüzükler :)


        1-Bir ara böyle oyuncaklar vardı bakkallarda,marketlerde satılan;hani böyle jel kıvamlı gibi-ipi var duvara attığınızda yapışıp kalan cins oyuncaklar....Adı tam olarak ne bilmiyorum maalesef....Ama geçenlerde onlardan buldum ve dört renk aldım,iplerinden koparıp;tahta yüzük aparatıma yapıştırdım....

       2-Kardeşimin minyatür oyuncağıydı bir zamanlar o sevimli fare surat....Ama ben ne yaptım oyuncak kırılınca ziyan etmemek adına hemencecik ondan da bir yüzük yaptım....

      3-Jetondan yüzük yaptım....Oje ile renklendirdiğim jetonumu,yüzük aparatıma yapıştırdım ve pratik bir şekilde yüzüğümü tamamladım....

     4-3 boyutlu sticker almıştım teeeee ne zaman kala kala bir tek bu civcivim kalmış;ne olur ne olmaz diye minik bir keçemin üzerine stickerımı yapıştırıp,sert bir görünüm almasını sağladım ve yüzük aparatıma silikon tabancam yardımıyla yapıştırdım....Yine pratik bir şekilde yüzüğümü tamamladım....





                                                Sizde elinize geçen küçücük şeyleri değerlendirebilirsiniz....


                       Kolay gelsin....

2 yorum:

  1. O jel toplar çok otjinal olmuş yahu :)
    Bayılddm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldum .... teşekkür ederim ....

      Sil